Ból w kontemplacji

Słowo rozmyślanie negacja logiczna jest używane jednolicie do wnętrza literaturze chrześcijańskiej. Może nazywać się owo samo, co medytacja to znaczy zagłębianie się wewnątrz myślach zaś ma na myśli więc medytowanie o czymś. Tutaj słowa zagłębianie się w środku myślach używamy wyłącznie na wskazanie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi przenigdy o medytowanie nad jakąś treścią. Jest to raczej warstwa społeczna doświadczenia na domiar tego aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "kontemplacja" pochodzi z łaciny. "Contemplari" znaczy "zobaczyć". tutaj. Celem jest intuicja wewnątrz siebie samego, widzenie tego, co boskie wewnątrz nas i stworzeniu w środku postaci uwewnętrznienia czy doświadczenia pozycja naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest nieco stanem doznawania aniżeli stanem aktywnego działania. Tego stanu nie jest dozwolone przyuczyć, ale wręcz przed chwilą wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, bodaj na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, dodatkowo od momentu którego iskierka prawdopodobnie przeskoczyć, ażeby do wnętrza uczniu, wewnątrz uczennicy rozżarzyć ten już sam ogień. Zadatki do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji wolno wyróżnić cztery fazy:1. Modlitwa jako podejście do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - modlitwa spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze para fazy dadzą się uzyskać dzięki każdego człowieka zdrowego fizycznie natomiast psychicznie. Prowadzą one aż do stanu wielkiego spokoju a głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się tamten sytuacja "modlitwą spokoju". Jako proste istnienie w obecności Boga. Jest to położenie kontemplacji. Człowiek patrzy w swoje własne bycie. Doświadcza do wnętrza ten maniera Boga bliżej a głębiej niż tuż przy modlitwie ustnej bądź rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa przeważnie ciężko na osobowość. Jednakże negacja logiczna chodzi w tej okolicy wciąż o mistyczny postać we właściwym sensie. Ten pojawia się tylko wewnątrz fazie trzeciej również czwartej. Mistyczny wcięcie przydarza się człowiekowi: negacja logiczna można go wywołać aktem woli, chociaż ledwie wysmażyć na wskroś ćwiczenie modlitwy. Ten, komu dane jest wleźć do tej przestrzeni, ten na świeżo doświadcza, co owo znaczy, ubóstwiać Boga ze wszystkich sił. Bóg już sam daje takiemu człowiekowi nowe siły, za pomocą którym prawdopodobnie on adorować Boga. W praktyce te cztery kroki nie występują osobno, wprost przeciwnie krzyżują się natomiast zachodzą na siebie.Wspinając się coraz wyżej w swych duchowych pragnieniach, człowiek odkrywa kontemplację jako rzeczywistość nie nic bardziej błędnego możliwą na rzecz siebie, jednak także sobie zadaną. Pragnąc odparować na taki wersja łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie eksperymentowanie, na tak dalece człek o własnych siłach, może przewyższyć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, do wnętrza odróżnieniu od chwili wlanej. Tę pierwszą można by wymienić modlitwą prostego spojrzenia, albo też modlitwą głębokiego milczenia, gdzie pokoju dostępują nie owszem psychologiczne, mimo to tudzież głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej oświetlony myśl mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej docenić rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi homo sapiens poprzez wiarę aż do kontemplacji tudzież pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne egzystencja myślą tudzież sercem tuż przy Bogu (por. PC 5), między Jego tajemnic, przede wszystkim odnośnie aż do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, jedynie na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się introdukcja wewnątrz nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita głębokość serca w gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym w kierunku Ojcu w środku niebiosach. Aby wejść wewnątrz dziedzinę kontemplacji, w niezwykłą nocna pora kontemplacji wypada wyłożyć klasyczny wpis św. Jana odkąd Krzyża:Orygenes w środku Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście rzut oka waszego ducha tudzież oddalając się odkąd ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – to niespotykany modus, iżby dojrzeć Boga.Św. Jan od momentu Krzyża: Dusza powinna ledwie spośród miłości spostrzegać na Boga… uzyskać niewzruszenie z miłosną uwagą, dodatkowo prostą tudzież szczerą wzorem ten, który otwiera oczy spośród myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja do wnętrza swej istocie wiąże się z otwieraniem oczu spośród miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. zapożyczyć ofiarowaną amor oraz odpowiedzieć kochając. Dlatego rozciąga się ona na życie. Być zdolnym do kontemplacji znaczy wyjawić, że jestem miłowany, iż jest Ktoś, który tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska obyczaj kontemplacyjna lectio divina przekazana została w formie listu o. Guigo Kartuza aż do brata Gerwazego. Guigo II (zm. plus minus 1193 roku) wstąpił do zakonu do wnętrza Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, przecież w końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji natomiast pokucie. W liście zawarł klasyczne pouczenia kształtujące multum pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, zapracowany pracą ręczną zacząłem kontemplować o ćwiczeniu się człowieka duchowego, wnet duszy rozmyślającej ukazały się cztery stopnie duchowe, tudzież to znaczy: oczytanie, rozmyślanie, modlitwa plus kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest więc pracowitym rozważaniem Pism z wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy i zdobycie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem w kierunku Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy wobec tego obecnie cztery stopnie, pozostaje nam pojmować ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodkości błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, pacierz prosi o więcej, deliberacja smakuje . Stąd tudzież osobiście Pan mówi: Szukajcie, oraz znajdziecie, kołaczcie, i otworzą wam. Szukajcie za pomocą oczytanie, a znajdziecie w poprzek rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, natomiast będzie wam otworzone w środku kontemplacji. Czytanie nieomalże podaje do ust nieskazitelny jedzenie, rozmyślanie rozgniata go i przeżuwa, pacierz wydobywa zdanie, rozpamiętywanie zaś jest samą słodyczą, która raduje tudzież nasyca. Czytanie dotyka niby dopiero co powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, pacierz jest prośbą pełną pragnienia, dumanie - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne z tej przyczyny rozmyślanie, postępując w przód nie pozostaje na zewnątrz, nie tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą z osobna. Pilnie rozważa, iż Jezus nie powiedział: błogosławieni czystego ciała, ale serca. Bo negacja logiczna wystarczy mieć ręce czyste od chwili złych uczynków, jeśli oraz umysłu nie obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza to mir proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana ewentualnie jaki stanie do wnętrza Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych a czystego serca. Jak gorliwie musiał ważyć tę czystość serca tamten wróżbita, ponieważ modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże i ponadto: Jeżeli znalazłbym nieprawość do wnętrza mym sercu, Pan by mnie negacja logiczna wysłuchał. Dusza w takim przypadku rozmyśla o tym, kiedy bardzo troszczył się o tę cnota beatyfikowany Hiob, który mówił: Zawarłem koalicja z moimi oczami, by poniekąd nie popatrzeć na pannę. Oto wzorem wielce strzegł się partner sakralny, który zamykał swoje oczy, by negacja logiczna obserwować na marność, iżby niebacznie negacja logiczna dojrzeć tego, czego - zachęcony - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy flakonik alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - nadal nie smakiem, lecz niemal powonieniem. I myśli, jakże słodko byłoby próbować tej czystości, o której z racji rozmyślaniu wie, kiedy nader jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, a nie widzi w środku sobie sposobu, w jaki sposób mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża również ból, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, nie przypuszczalnie jej posmakować. Albowiem ten, który czyta to znaczy rozmyśla, negacja logiczna może odbierać owej słodyczy, jeżeli nie będzie mu owo dane z góry […]ModlitwaDusza zatem widząc, że sama z siebie negacja logiczna być może dojść do upragnionych słodyczy poznania oraz doświadczenia i że im z większym natężeniem zstępuje w środku czeluść serca, tym z większym natężeniem raduje się Bóg, upokarza się tudzież ucieka się aż do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się wyłącznie ludziom czystego serca, oto za pośrednictwem oczytanie również rozmyślanie badałam, na sposób mogłabym posiąść prawdziwą nieskazitelność, abym w środku jej pośrednictwem mogła całkowicie to znaczy lecz w małej części rozpoznać Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam w środku mym sercu, aż rozgorzał w przed płomień tudzież zapędy, by w wyższym stopniu Cię poznać. Dajesz mi się zidentyfikować, jak łamiesz na rzecz mnie chleb Pisma Świętego, tudzież im z większym natężeniem Cię poznaję, tym w wyższym stopniu poznać Cię pragnę, uprzednio nie powierzchownie, podług litery, przecież przez doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi a podobnymi słowami, pełnymi ognia, psyche rozpala swoje chęć, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, a uszy Jego otwarte są na ich prośby, negacja logiczna czeka co więcej aż skończą się te błagania, lecz wciąż przerywając kolejność modlitwy szybko się ukazuje zaś pospiesznie wybiega z przeciwnej strony spragnionej duszy i rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia natomiast sprawia, do wnętrza przedziwny tryb umacniając, ożywiając, upajając zaś otrzeźwiając, że zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta niewiasta owszem o Nim. I też jak cielesne żądze zwyciężają duszę tak bardzo niezwykle, że porzuca kobieta wszelkie styl życia rozumu, tudzież gość staje się prawie jednakowy cielesny, w rzeczy samej też wskutek tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne istotnie są pochłaniane również opanowywane za pomocą duszę, iż ścierwo nuże w środku niczym się jej negacja logiczna sprzeciwia dodatkowo człek staje się nieomalże cały duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), podczas studiów wewnątrz Paryżu w środku 1243 związał się spośród zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; kolejny purpurat także arcypasterz Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu do wnętrza Rozmowie spośród samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego szkolenie mają istnieć rzeczy wewnętrzne natomiast zewnętrzne, głębokie także wysokie.Po pierwsze danie, psyche pobożna powinna na skroś etiuda duchowe wyznaczyć promień kontemplacji na swoje środek, żeby pojmować, w jaki sposób jest ukształtowana na mocy naturę, zniekształcona w poprzek przekroczenie, naprawiona przez łaskę.Po drugie, powinna skierować promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, ażeby zawrzeć znajomość, jako niestałe jest ziemskie mnogość, jak niewiadoma ziemska duma plus jakże żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna wyznaczyć promień kontemplacji w kierunku głębi, żeby odgadnąć nieuniknioną niezbędność ludzkiej śmierci, straszną obcesowość Sądu Ostatecznego a karę piekła negacja logiczna do zniesienia.Po czwarte, powinna przesunąć promień kontemplacji pod adresem wysokości, żeby zrozumieć niebieską szczęście, jej nieocenioną atut, niewymowną ekstaza oraz nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest ten błogosławiony krzyż, oznaczony czterema kierunkami, na którym poprzez ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć ogółem ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest tamten południowy automobil, zaopatrzony wewnątrz cztery koła, na którym poprzez usilną kontemplację winnaś przekraczać próg aż do pałacu nieba, do wnętrza odcisk zbytnio swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy cenny, albo entuzjazm miłości, zostawił praktyczne wskazania dla wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, jakim sposobem mamy uprawiać się w stosunku do ognika mądrości. Należy owo sprawiać do wnętrza takim porządku:

Słownik tłumaczy, że nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło także podjęciu decyzji o tym, aby tego negacja logiczna powtarzać. Oczywiście to słuszne, wszak w Piśmie św. greckie termin oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która spośród kolei prowadzi aż do zmiany sposobu działania a reagowania wewnątrz naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało powrót do przestrzegania Prawa – prestiż tego, co ono mówi, dodatkowo stanięcie w posłuszeństwie pod niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną działalność, powiedział: „Nawracajcie się także wierzcie do wnętrza Ewangelię”. On sprawił, iż te dwie aspekty – Prawo i przekonanie – solidny się jednością, a nawrócenie miało potem świadczyć negacja logiczna tyle wzrok do tyłu, tak dalece pójście do przodu. Dobra Nowina jest czymś, wewnątrz co wkraczamy za pomocą wiarę. To znaczenie głosili później apostołowie wewnątrz dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział aż do nich Piotr – dodatkowo niech iks z was ochrzci się do wnętrza określenie Jezusa Chrystusa na odpuszczenie grzechów waszych, tudzież weźmiecie wewnątrz darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co w związku z tym składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, podjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana dodatkowo życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest to największe przejście wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal w środku grzechy. Grzech owo nieposłuszeństwo w obliczu Boga, więc powinniśmy sknerzyć, podczas kiedy go popełniamy. Jednak utrapienie z powodu grzechów to jeszcze nie nawrócenie – jest poprzednio nie prędzej dopuszczenie życia, w środku którym negacja logiczna ma uprzednio potępienia. Nie chodzi w związku z tym o szósty zmysł smutku (samo w środku sobie destrukcyjne), pomimo tego o uraza, który prowadzi aż do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia oraz jest konieczna do tego, abyśmy mogli wprawić do porządku naszą relację z Bogiem, zatem ten sakrament jest na rzecz nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się tudzież wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od czasu pracy Ducha Świętego do wnętrza nas, który prowadzi aż do przyjęcia przebaczenia zaś aż do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje non stop te same grzechy i negacja logiczna widzi żadnej poprawy. Wierzy, iż zostały im one przebaczone, ale jest jakaś zawada, która negacja logiczna pozwala im otrzymać mocy nawrócenia. A to naprowadza nas na trzeci zakres nawrócenia.3. Uwolnienie od chwili zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, albowiem negacja logiczna wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy potąd do licha dodatkowo trochę, by zapożyczyć odpowiedzialność w środku wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak nie jesteśmy do końca świadomi tego, co pociąga w ciągu sobą polski grzech. Nie rozumiemy w środku pełni, jak wybitnie obrażamy Boga, jakim sposobem ranimy samych siebie natomiast kiedy nadzwyczaj szkodzimy innym. Gdybyśmy to zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A negacja logiczna widzimy, tym samym iż zgred kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem oznacza to jawnie) do naszego grzechu. Zachęcam aż do nader ważnej refleksji: jakże nieprawda natomiast zwodzenie złego ducha działa w środku moim życiu. Ta myślenie jest wielce istotna, ponieważ wystawienie pokus na światło Boże jest na rzecz nas drogą aż do wolności do wnętrza Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, w środku 1970 r. już sam doświadczyłem chrztu do wnętrza Duchu Świętym a spotkałem Jezusa. Zacząłem w takim razie odczytywać Pismo św. plus kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, iż wiele z niego nie rozumiem. W jaki tryb ci wszyscy siła robocza, o których jest wystąpienie wewnątrz Ewangelii, byli uwalniani poprzez Jezusa z mocy złego ducha? Jednak był we mnie w tej chwili Duch Święty, w następstwie tego wiedziałem, że to, co czytam, jest prawdą.Niedługo nadal przyjechał aż do mnie mój kamrat, który był w takim przypadku w środku seminarium, plus powiedział, iż na przestrzeni spotkania modlitewnego modlono się w ciągu niego i został uwolniony. Nie rozumiałem, co proszek na myśli. Powiedział mi, iż miał przeciwność z masturbacją – wyznawał owo, rozmawiał o tym problemie z kierownikiem duchowym, stosował się do wszystkich jego wskazówek, toż do tej pory był równoczesny tym grzechem. Wtedy pomodlono się w ciągu niego dodatkowo… w tym momencie jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, iż jeżeli to prawdziwość, to wiele rzeczy w moim życiu wymaga takiej modlitwy, także jest do tej pory ogrom innych ludzi, którym wolno by do wnętrza ów tryb pomóc. I właśnie, metodą prób i błędów, zacząłem zabiegać najdroższy w odniesieniu do uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu do wnętrza Duchu Świętym odczułem, iż potrzebuję nadal więcej uzdrowienia. I prawdziwie, Bóg okazał mi łaskę natomiast pewne osoby modliły się w ciągu mnie, abym mógł przeżyć wewnętrznego uzdrowienia w relacji z moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, iż jest we mnie więcej odwagi, gdy mówię do dużych grup ludzi. Nie byłem w tym momencie w ów sposób zamknięty tudzież z zaprzątniętą uwagą na sobie. Zrozumiałem później, iż Bóg ma myśl wobec naszego życia, pomimo tego taki plan ma ponadto szatan. To gorsza połowa chciał, abym żył stosowny lękiem dodatkowo w życiu nie podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem aż do wniosku, że potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie również… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy wewnątrz 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął drobić moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem wszystko, co do mnie należało, tudzież postępowałem należycie, wszak… moje motor oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił aż do domu Ojca, lecz tam Pan Bóg zaczął mi przejawiać także grzechy „starszego brata”. Bóg po raz następujący skruszył moje czerwień i doprowadził mnie do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza pozycja bibliograficzna – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce zaś poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, że modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w tym miejscu, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie aż do tego gehenna kręgosłupa, który częstokroć dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, zatem także i wtedy.Gdy w toku tej modlitwy duszpasterz mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, nie tyle z głowy, co z serca, iż w pierwszej klasie zostałem upokorzony przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia oraz wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął w środku autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, że jest coś w granicach mnie, co uważałem w ciągu podzespół siebie samego, oraz aktualnie to ze mnie wychodzi! I niespodziewanie stałem się wolny. Ksiądz nazwał to „szczyptę” odrzuceniem, wskutek tego wyrzekłem się odrzucenia, oraz Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem w takim przypadku, w jakim stopniu czynów w środku moim życiu było popełnionych z lęku przed odrzuceniem – podczas gdy wiele zamknięcia się w środku sobie, chronienia samego siebie, na sposób wiele egoizmu... Myślę, iż ten przykład pomoże nam zrozumieć, dlaczego ujście odkąd zwodzenia prowadzi nas do nawrócenia. To kłamstwa, wewnątrz które uwierzyliśmy natomiast które nosimy wewnątrz sobie –sprawiają, iż jesteśmy zamknięci zaś negacja logiczna umiemy obrać miłości Boga. Już samo noeza tego, co jest do wnętrza naszym sercu – daje wolność. Czasem to, co w środku sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, wskutek tego wyrzeczenie się ich przypadkiem tracić się nam ryzykowne. Tak się aż do nich przyzwyczailiśmy, że boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy owo wszystko. Dlatego musimy gardłować Boga o odkrycie prawdy o nas – a prawdziwość wyzwala!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Koncert uzdrawiania

Fakty i mandalach